گزارش: مارکو رویس به بارسلونا علاقمند است؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



گزارش: مارکو رویس به بارسلونا علاقمند است؟ 
 
به نظر می رسد مارکو رویس علاقمند است تا برای بارسلونا بازی کند.

به گزارش الموندو، مارکو رویس به بارسلونا چشمک زده است. باشگاهی که گفته می شود این بازیکن رویای بازی در آن را دارد و دوست بسیار صمیمی اش، یعنی مارک آندره تراشتگن در حال حاضر دروازبان آن تیم است.

گزارش شده که مارکو رویس آخرین پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه دورتموند را هم رد کرده است.  اولین مذاکرات در ماه می گذشه صورت گرفت. همانطور که روزنامه بیلد در ماه می گذشته گزارش کرد که مارکو رویس پیشنهاد تمدید قرار داد باشگاه دورتموند را قبول نکرده است. پیشنهاد دورتموند تمدید قرارداد تا سال 2017 بود.

این است که یک بار دیگر باید یاد آوری کنیم ستاره آلمانی تا تابستان 2015 قرارداد دارد و بندی در این قرارداد وجود دارد که اجازه می دهد با پرداخت تنها 25 میلیون یورو او از باشگاهش جدا شود.

دورتموند بسیار اصرار دارد که قرارداد رو تمدید نماید و دستمزد رویس را از 4.5 میلیون یورو به 8 میلیون یورو ارتقا بخشد. به علاوه یک سری پاداش ها. قابل درک است دورتموند با استفاده از این روش قصد دارد از رفتن با این مبلغ کم جلوگیری نماید. باشگاه قصد داشت یک جلسه مذاکره دیگر را تشکیل دهد، اما گفته می شود رویس و مدیر برنامه هایش اطلاع داده اند که ناز به جلسه نیست و مذاکره ای در کار نخواهد بود.

رویس به خبرنگار روزنامه بیلد گفته که من در حال حاضر فقط به توانمندی ام فکر می کنم و بعد در مورد آینده تصمیم خواهم گرفت که همه متوجه خواهید شد. رویس از ناحیه مچ پا مصدوم شده و به احتمال فراوان کل فصل را از دست خواهد داد.

در نمودار مشتریان این بازیکن، تیم هایی مانند منچستر سیتی، منچستر یونایتد، بایرن مونیخ و رئال مادرید را می بینیم. اما باید به این نکته توجه کنیم، رویس و مدیر برنامه هایش مذاکره با دو باشگاه، یعنی رئال مادرید و بایرن مونیخ را کاملا رد کرده اند.  واتسکه نیز تایید کرد هیچ توافق اولیه با رئال مادرید نداشته اند و هرگونه تماس بایرن مونیخ را هم رد کرد.

هم چنان گفته می شود، خود بازیکن مایل است که راهی نیوکمپ شود.




:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

RSS

Powered By
loxblog.Com